lunes, 4 de abril de 2011

O Master, especie en extición

Continuando coa liña de post que veño facendo, vamos prestarlle especial atención á figura principal dunha partida de rol, o master.

Por que?, vos preguntaredes. Pois ben, porque metres que para ser xogador só fan falla ganas de divertirse e imaxinación, para master fai falla ademais dedicación.

Sen master non hai partida (isto xeneraliza tamén en que sen partida non hai master, volveremos a ese razoamento máis tarde) xa que é el o encargado de escribir, organizar e motiva-los xogadores, ademais de ser o que está obrigado as misións de loxística e presentación. O master, aínda que non sempre, é o encargado de reunir a xogadores que non se coñecen entre si, e SEMPRE é o encargado de soluciona-los problemas que aparezan entre os mesmos.

Deste xeito, as obrigas son moitas e variadas, así que atopar un master é un tesouro; deses que se atopan custodiados por un exército de orcos, dragóns, un demonio e un feiticeiro louco, todo á vez. Pero aínda que poida parecer abrumador, non acaba por ser tan extenuante. Os apartados bós que ten este traballo veñen dados na expresión de creatividade, na sensación de poder, e na inexplicable sensación producida cando os demais se divirten coas túas creacións.

Non é tan difícil ser master, pero é algo que non se lle pode dicir ós teus xogadores se queres manter esa posición dominante ( e créeme, PRECISAS esa posición).

Realmente, só é un problema de tempo. Tempo para ler os inconmensurables libros de regras (que non hai que memorizar, pero nos que tes que saber como buscar), tempo para imaxinar e escribir, e por último tempo para xogar; fronte ós teus xogadores que só requiren do tempo para xogar, pero que aínda así che porán pegas para facelo.

Visto o artigo, coido que ningún lector quere ser master, e incluso os que xa o fosen (e rogo comentedes para pornos en contacto, que preciso estrear uns dados novos) seguro que están a arrepentirse. Por que entón segue a haber masters? Basicamente é por cabezonería (cantas veces masters fartos acaban por chegar á conclusión de que a partida se xoga ou se xoga, e punto), pero como segundas razóns están a expresión da creatividade (tes todo un mundo que imaxinar, dende onde están os mares e cordilleiras ate a que divinidade rogan os crédulos do teu mundo), a diversión de propoñer retos ós teus xogadores ( aquí entran desde as criaturas máis horripilantes que existen ata as adiviñanzas máis clásicas) e a sensación de poder que supón ser máis que o deus dese mundo.

Así que se che gusta escribir, propoñer diversións e tes certas dotes histriónicas de representación (a grandilocuencia é parte do teu papel cando representas o mundo), anímote a que emprendas este camiño, posto que se probas, de seguro que che ha gustar. E por certo, se buscas xogadores, aquí estou!!

Agardo con impaciencia comeza-las críticas dos xogos para que poidades saber con cal empezar.

Sen máis despedirme, que teño que marchar limpar un dungeon. Vémonos na taberna na próxima lúa, se sobrevivo...

2 comentarios:

  1. Estou de acordo contigo. Ser másetr non é difícil o que é realmente difícil e preparar unha boa partida de rol. Pero hai que matizar. Aínda cando a ti che da a sensación de haber preparado algo xenial chegado o momento de xogar quédaste cun sabor de boca agridulce, xa que moitas das cousas que tiñas planeadas non saíron así (que supoño que ten o seu encanto, algunhas veces saen moito mellor do que esperabas -non é o frecuente-), pero en certas ocasións quedas desilusionado do transcurso da partida. Non te sentiches parte da mesme pese a que a prepararas ti, porque non era así como o tiñas previsto, querías que os xogadores se fixasen nalgúns aspectos que pasaron deles e quedáronse con outros. Pero este oficio e así, grato por momentos. Sen embnargo penso que é un oficio xenial en tanto en canto veste nunha posición onde tes a posibilidade de crear mundos, civilizacións, onde podes abrir a tua mente ata o infinito para elocubrar o imposible, e iso non ten precio.

    ResponderEliminar
  2. Xa, quería resaltar o feito de que é o terreo natural da xente creativa, e quería animar a aqueles que se divirten escribindo historias a que as vivan, aínda que non de forma literal, pero sí nunha grandiosa aproximación. Se falo da frustración cando a partida non sae ben, cousa que sempre pasa nunha longa campaña, que unha sesión se aburre por razóns inexplicables; xa acabo por consegui-lo efecto contrario.

    Pero tes toda a razón, debemos mostrar tamén as outras caras desta afición, e é que ás veces (sempre) non sae como queres, aínda que en parte está a gracia de isto. Con bós xogadores, que vivan o seu personaxe por enriba da súa folla, ás veces o que a ti como creador che parece unha liña de actuación lóxica acaba por non selo, por iso é tan imprevisible e acaba por ter a súa graza, porque non constitúe un texto plano onde dominan os teus temores, afeccións e expresións, en definitiva, a túa idiosincrasia, senón que é un extraño compendio da de todos os que se atopan ó redor da mesa; polo que a narración dos feitos se acaba facendo máis real do que nunca houbeses pensado.

    ResponderEliminar